מה זה CRM ואיך זה יכול לעזור לעסק שלכם לעשות כסף?

שאלות נפוצות אודות מערכת לניהול קשרי לקוחות

מה זה CRM?
CRM הם ראשי התיבות ל-Customer relationship management. בעברית: ניהול קשרי לקוחות. מדובר בתחום התמחות ומחקר שלם שמתמקד בשירות לקוחות ושואף לשפר אותו ולנתח את צרכיו של קהל היעד, כל זאת בסיוע של הטכנולוגיה החדישה ביותר. 

מערכות CRM משמשות ארגונים קטנים וגדולים כאחד בניהול הקשר עם לקוחות החברה והן מסדרות בצורה יעילה יותר את הפניות שמגיעות לעסק. מערכות אלו יכולות לסייע בטיפול בפניות לקוחות שוטפות, שימור לקוחות ויצירת התקשרות עם לקוחות חדשים של העסק.

למה צריך קודים מפוצצים ותכניות מורכבות כדי לנהל את שירות הלקוחות בעסק שלי?
אם יש לכם עסק עם מספר לקוחות בודד, איש שירות אחד והכנסה טובה - התמזל מזלכם וכנראה שאתם באמת לא זקוקים ל-CRM (ואנו מאחלים לכם המשך הצלחה). אם לעומת זאת יש לכם עסק עם עשרות, מאות או עשרות אלפי לקוחות ואתם שואפים להמשיך לנהל עסק גדול ומצליח - הגיע הזמן שתלמדו מה זה CRM ומה התועלות שהוא יכול להפיק עבור העסק שלכם. 

איך אפשר לעשות כסף משירות לקוחות טוב?
השקעה במערכת לניהול קשרי לקוחות היא החלטה חכמה שתוכל להניב לעסק שלכם כסף רב בטווח הרחוק. אי אפשר להתעשר בין לילה מהשקעה בשירות לקוחות בחברה, אך התועלות לטווח הרחוק שוות לעסק שלכם כסף, הרבה כסף. ראשית - קחו בחשבון שלקוח מרוצה הוא לקוח נאמן שיכניס כסף לעסק שלכם בצורה עקבית ומסודרת. בשוק התחרותי של ימינו, חשוב שתדעו שאם לקוח אינו מרוצה - ממתינות לו שלל חלופות, אל תתנו לו אף סיבה לפזול לצדדים והשאירו אותו לקוח מרוצה שלכם שמבטיח את ההכנסה הקבועה של העסק. 

בנוסף לשימור לקוחות, כדאי לדעת ששירות טוב יכול לשפר את האווירה בעסק שלכם ולסייע במיתוגו. עובדי החברה שלכם יהיו יותר מרוצים לעבוד במקום מסודר ומאורגן שמטפל בלקוחות בצורה יעילה ולא לקבל פניות מלקוחות שנפלו בין הכיסאות. שירות לקוחות יעיל בסיוע מערכת ממוחשבת ימנע שיחות ממורמרות ויאפשר לכם ולעובדי העסק להישאר עם יד על הדופק. בשוק התחרותי של ימינו, יועצים עסקיים ממליצים לעסקים לנצל כל טכנולוגיה וכלי שיכולים למנף את העסק ולהעניק לו יתרון תחרותי.

אם אנחנו מסתדרים כבר עכשיו - מדוע אנו זקוקים למערכת CRM?
אם אתם חשים שהעסק שלכם פועל בצורה טובה ומצליח - אתם כבר במצב טוב. עם זאת, אנו ממליצים לכם לבדוק:
- האם איבדתם לקוחות במהלך חצי השנה האחרונה?
- האם נתקלתם בלקוחות לא מרוצים שנפלו בין הכיסאות?
- האם עובדי העסק מבלים זמן רב בהעברת מידע אודות לקוחות מאחד לשני?

אם עניתם בתשובה 'כן' לאחת או יותר משאלות אלו, זה אומר שמערכת שירות הלקוחות שלכם יכולה להשתפר ושהיא אינה מספקת את כל התועלות להם אתם זקוקים. גם עסק טוב ששירות הלקוחות בו מתנהל בצורה תקינה זקוק לשדרוג ויכול להפיק תועלת ממערכת יעילה. 

מה זו בכלל מערכת פניות?
אם יש לכם חברה שפועל בה צוות שירות לקוחות או מכירות - כדאי שתכירו את מערכת פניות שמציעה פתרון לניהול שירות לקוחות ומכירות. אנו ב-WEB360 הקמנו את המערכת במהלך פעילות החברה עם ספקי שירות רבים במגזר העסקי ובמגזר הציבורי. הופתענו לגלות שחברות מובילות מתקשות לנהל פניות של לקוחות בצורה יעילה ומסודרת. אנו מאמינים שבעזרת הטכנולוגיה ניתן לייעל את שירות הלקוחות בחברה ולחסוך זמן וכסף רבים, תוך כדי שמירה על לקוחות מרוצים לאורך זמן.

מערכת פניות מאפשרת לכם לתעד את כל הפניות שמגיעות לעסק שלכם בצורה ברורה ופשוטה וכן להמשיך ולעקוב אחרי כל לקוח בקלות. בנוסף, ניתן ליצור קטגוריות שונות של פניות, כך שיהיה ברור בדיוק באיזו פנייה מדובר וכיצד יש לטפל בה.
ציטוט של סנקה
"החיסכון כשלעצמו הוא מקור לרווח גדול"
- סנקה