שאלות נפוצות אודות מערכת לניהול קשרי לקוחות
כל חברה שואפת ל-ROI מקסימלי. כך תשפרו את שירות הלקוחות אצלכם ותבטיחו החזר הוצאות מעולה
עסקים קטנים וגדולים כאחד מבינים שכיום לקוח מרוצה חיוני להתפתחות העסק ולשימור פעילותו לאורך זמן. כל הטיפים לשמירה על לקוח שבע רצון בסביבת העבודה של ימינו
ניהול הוא תמיד אתגר – הצורך בניווט והכוונה של עובדים ולקיחת אחריות על פעולותיהם דורשים זמן רב ומחשבה מוקדמת. מטבע הדברים, ככל שכמות העובדים גדלה – כך גם עולה הקושי בניהול, מעקב והיסתנכרנות מולם. אנו כאן כדי למצוא עבורכם את הפתרונות הטכנולוגיים
התפשטותם של תאגידי הענק והמעבר ממתן שירות לקוחות פרונטלי לשיחות טלפון שמתבצעות במהלך קשר חד פעמי בין נציגי השירות ללקוחות הם רק חלק מהסיבות לכך שיותר ויותר לקוחות מתלוננים על שירות לקוחות גרוע. איך תוכלו להפוך את השירות שלכם למעולה ותשמרו את לקוחות החברה