מהי מערכת פניות וכיצד היא יכולה לעזור לעסק שלכם?

כל הפניות, מכל הלקוחות, במערכת יעילה אחת

למי מתאימה מערכת פניות?
הגמישות הרבה של המערכת בשילוב הניסיון שלנו בעבודה עם עיריות, חברות אינטרנט גדולות וכן עסקים קטנים מעניקה לכם את הביטחון שהמערכת תתאים גם לצרכים שלכם. בין אם אתם מנהלים רשות מקומית, בית עסק, רשת מסחרית או כל ארגון, גדול או קטן – אנו נמצא עבורכם את הפתרון המושלם לניהול שירות הלקוחות בחברה.

שלל יתרונות במערכת ניהול אחת
מערכת פניות מספקת לעסקים, רשויות מקומיות ומכללות שירות לניהול לקוחות בדרך פשוטה ונוחה לשימוש. המערכת האינטואיטיבית מאפשרת לכם ליהנות מבקרה ושליטה אחרי כל הפניות שמגיעות לעסק  ומציעה לכם יתרון תחרותי. לקוחות מרוצים שווים כסף ויסייעו לכם לפתח את העסק בטווח הרחוק ולמקסם את הרווחים שלו בטווח הקצר. 

המערכת פותחה כדי להעניק מענה לכל אותם עסקים, אשר מעוניינים לקצר ולייעל את תהליכי העבודה, ולעשות סדר וארגון בטיפול בפניות מלקוחות. יתרונות המערכת הם חיוניים עבור כל ארגון ממלכתי או עסקי שמעוניין בשימור שביעות הרצון של הפונים אליו.

הכירו את מערכת פניות
אפשרות להעביר פניות לטיפול באופן ממוחשב – יתרון ללקוח שלא צריך להמתין למענה קולי או להתאים את עצמו לשעות הפתיחה שלכם
ניתן להזין עדכונים אודות סטטוס הפנייה של כל פונה וכן, במידה ואתם מעוניינים, להעביר ללקוחות שהעבירו פנייה עדכונים אודות הטיפול בפנייתם
ריכוז כל הפניות, מכל הערוצים, במקום אחד ומסודר
ניתן לנהל רישום מלא אודות היסטוריית הפנייה
ניתן לשלוף נתוני עבר במהירות ולחפש פניות על פי מבחר חתכים: תאריך, שעה, סוג פניה, סטטוס הפניה, פרטים אישיים ועוד
"אדם המעז לבזבז שעה אחת טרם גילה את ערך החיים"
- צ'ארלס דרווין