חזון המייסדים

להפוך את שירות הלקוחות ליעיל, פשוט ואישי יותר

הטכנולוגיה של המאה ה-21 מאפשרת לאנשים לתקשר באינסוף דרכים ובאופן מיידי, אך למרות הקידמה, לעיתים קרובות הקשר בין נותני השירות למקבלי השירות הוא קשר מסורבל, מייגע ולא יעיל.

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה:
כאשר הלקוח פונה לעסק שלכם, המזכירה מבקשת ממנו למלא טופס עם הפרטים האישיים שלו ועם פרטי הבקשה שלו. בדרך כלל ללקוח אחד יש יותר מפנייה אחת, כך שכמות הפניות מתנפחת במהירות. מה אם המסמכים של הפנייה הולכים לאיבוד? נגרסים בטעות, נזרקים לפח? מה קורה אם הלקוח מנסה להשיג אתכם בטלפון והקו תפוס, או לא זמין, או שיש עומס ואי אפשר לטפל בכל לקוחותיכם בבת-אחת בזמן אמת? אנו ממליצים לכם להתקדם לדור הבא של שירות הלקוחות ולקדם את העסק שלכם למערכת פניות. אנו שואפים לקדם עסקים וללוות אותם בתהליך שיפור שירות הלקוחות ברמה הארגונית. 

שביעות רצון הלקוח היא מעל הכל
בתקופה של תחרות קשה על ליבו של הלקוח, רמת השירות באה במקום הראשון בהשגת יתרון תחרותי על פני אחרים. אין דבר חשוב יותר ממענה זריז, יעיל ומקצועי לדרישות הלקוח. לקוח מרוצה הוא לקוח נאמן שאף ימליץ על החברה שלכם, כך שההשקעה בשירות איכותי היא השקעה משתלמת לטווח הרחוק.

יעילות כיתרון תחרותי 
מערכת ניהול ובקרת הפניות באה לתת פיתרון לניהול יעיל ואפקטיבי לכל מקום, מוסד, ארגון, חברה או בית עסק שבהם קיים צורך לנהל פניות של לקוחות, כך שבמקום שאתם תעשו גם את העבודה של רישום הפנייה וגם את העבודה של הטיפול בפנייה, הלקוח יעשה את מלאכת רישום הפנייה וכל מה שיישאר לכם זה להתרווח בכיסא ולטפל בצורה יעילה ונוחה. מערכת פניות הינה אינטואיטיבית וזמינה, כך שניתן להשתמש בה מכל מקום, בכל עת ועם כל צורך שמתעורר.

שואפים לקדם את השירות בעסק שלכם
אנו בצוות פניות, משלבים בין חזון לשיפור שירות הלקוחות בעסקים לבין היכולת לנצל את מיטב הטכנולוגיה לטובת העסק שלכם. אנו מאמינים שמערכת מנצחת יכולה להיות פשוטה, ידידותית וקלה לניהול, כך שכל העובדים בארגון שלכם יוכלו לנהל פניות ביעילות ובמהירות.
"תפקידו של מנהל כשיר הוא ליצור סביבה אשר בה יהיו הסיכויים הגבוהים ביותר שיתרחשו הדברים הרצויים ביותר."
- ראלף אבלון