ניהול שירות לקוחות ומכירות עם זמינות 24/7

מערכת פניות מאפשרת לכם לנצל את הטכנולוגיה לטובת העסק שלכם ומעניקה לכם גישה מלאה בכל שעה ומכל מכשיר

ההתקדמויות הטכנולוגיות מאפשרות ליותר ויותר חברות להעניק שירות בצורה נוחה, הן ללקוח והן לעובדי החברה – כיום ניתן לקבל שירות, לקנות מוצרים ולבצע פעולות מורכבות באמצעות הטלפון והמחשב, ללא צורך בביקור פיזי במשרדי החברה.

על אף ההתקדמות הטכנולוגית האדירה, קיימות חברות שאמנם זמינות בטלפון, במייל ובפייסבוק, אך בפועל מעניקות שירות איטי ולא יעיל. אחת מהסיבות לכך היא מערכות לא יעילות לניהול מידע. קל לטבוע בתיבת מייל עמוסה וקשה לנהל באמצעות המייל תיעוד מסודר ומלא של כל היסטוריית הלקוח. בנוסף, לעיתים קרובות שיחות טלפון מלקוחות שמקבלים שירות מנציג שונה בכל פעם שהם פונים לחברה, מסתיימות בעוגמת נפש, כאשר הלקוחות נאלצים לתאר את היסטוריית הטיפול בפנייה שלהם באותה החברה.

מסייעים לחברה שלכם לשדרג את חווית שירות הלקוחות
מערכת פניות שמה סוף לכל הבעיות הללו ומעניקה לכם את האפשרות לנהל את כל המידע במקום אחד ומסודר. אנחנו יודעים שהזמן שלכם שווה כסף, ולכן הקמנו את המערכת היעילה ביותר, שתסייע לכם להתייעל ולעבוד בצורה החכמה ביותר. הלקוח של המאה ה-21 הוא לקוח יותר מתוחכם ובדרך כלל פחות סבלני. אם בעבר, זמן המתנה של כ-24 שעות למענה נחשב לסביר, כיום הוא נחשב לארוך ומייגע. אם הלקוח לא יקבל מענה במהירות הוא יכול לכתוב לכם על קיר הפייסבוק, לשלוח מייל ולנסות להתקשר שוב למשרדי החברה. כיום יותר מתמיד, זה מהותי עבור חברות להתאים את עצמן ואת הסטנדרטים של השירות שהן מעניקות לציפיות הגבוהות ולסגנון החיים המהיר.

גם אם העסק שלכם לא עובד מסביב לשעון, המערכת שלנו תמיד ממשיכה לעבוד. כאשר יחזרו עובדים למוקד שלכם, הם יראו אילו פניות עדיין לא קיבלו משוב ויוכלו לתעדף את עבודתם באופן היעיל ביותר.

לקוחות מרוצים שווים כסף. כאשר לקוח מקבל מענה במהירות, הטיפול בדרך כלל פשוט יותר, השיחה בעלת אופי יותר חיובי וסביר להניח שאותו לקוח מרוצה יהיה לקוח נאמן ואולי אף ימליץ על החברה לחבריו.

אתם מוזמנים להתחיל להתנסות בעצמכם במערכת, שתאפשר לכם לחסוך זמן וכסף וכן תשפר את חווית השירות ממנה נהנים לקוחות החברה.
ציטוט של בנג'מין פרנקלין
"שלוט בעסקיך, או שהם ישלטו בך."
- בנג'מין פרנקלין