אודות מערכת פניות

ברוכים הבאים לדור החדש של ניהול ושירות

מערכת פניות היא פתרון לניהול שירות לקוחות ומכירות. המערכת נולדה במהלך פעילות החברה עם ספקי שירות רבים במגזר העסקי ובמגזר הציבורי. הופתענו לגלות שחברות מובילות מתקשות לנהל פניות של לקוחות בצורה יעילה ומסודרת. לעיתים קרובות לקוחות שפונים כדי לקבל שירות או לרכוש מוצר עוברים מנציג לנציג וממתינים זמן רב למענה, כאשר למעשה מדובר על בקשה שזמן הטיפול בה אורך כ-5 דקות. חוסר היעילות הזו עולה לחברות בזמן ובכסף ופוגעת בשביעות הרצון של לקוחות החברה.

פתרון כולל לניהול שירות לקוחות ומכירות
כדי לאפשר ללקוחותינו לנהל את השירות בחברה בצורה נוחה ויעילה, פיתחנו את מערכת פניות שמשמשת לניהול ובקרת פניות. כל פנייה מתועדת בצורה ברורה, כך שניתן להמשיך ולעקוב אחרי כל לקוח בקלות. בנוסף, ניתן ליצור קטגוריות שונות של פניות, כך שיהיה ברור בדיוק מול איזה סוג פנייה אתם עומדים.

מערכת אמינה מבית טוב
המערכת פותחה ושוכללה במשך שנים, ומדי חודש מצטרפים למערכת פניות עוד לקוחות שמעוניינים לנהל את הפניות מלקוחותיהם בצורה חכמה – גם אתם מוזמנים לייעל את העסק שלכם ולשדרג את חווית השירות בהשקעה מינימלית.
"מהי הגדרת השירות הטובה ביותר? זו של הלקוח שלך."
- לא ידוע