אודות מערכת פניות

ברוכים הבאים לדור החדש של ניהול ושירות

מערכת פניות היא פתרון לניהול שירות לקוחות ומכירות מבית WEB360. המערכת נולדה במהלך פעילות החברה עם ספקי שירות רבים במגזר העסקי ובמגזר הציבורי. הופתענו לגלות שחברות מובילות מתקשות לנהל פניות של לקוחות בצורה יעילה ומסודרת. לעיתים קרובות לקוחות שפונים כדי לקבל שירות או לרכוש מוצר עוברים מנציג לנציג וממתינים זמן רב למענה, כאשר למעשה מדובר על בקשה שזמן הטיפול בה אורך כ-5 דקות. חוסר היעילות הזו עולה לחברות בזמן ובכסף ופוגעת בשביעות הרצון של לקוחות החברה.

פתרון כולל לניהול שירות לקוחות ומכירות
כדי לאפשר ללקוחותינו לנהל את השירות בחברה בצורה נוחה ויעילה, פיתחנו את מערכת פניות שמשמשת לניהול ובקרת פניות. כל פנייה מתועדת בצורה ברורה, כך שניתן להמשיך ולעקוב אחרי כל לקוח בקלות. בנוסף, ניתן ליצור קטגוריות שונות של פניות, כך שיהיה ברור בדיוק מול איזה סוג פנייה אתם עומדים.

מערכת אמינה מבית טוב
המערכת פותחה ושוכללה במשך שנים על ידי  חברת WEB360, שהוקמה בחיפה בשנת 2008, החברה עוסקת בבניית אתרים ומערכות מתקדמות. לאורך הדרך הקמנו עשרות אתרי אינטרנט לחברות מובילות במשק, מוסדות אקדמיים ועוד.

מדי חודש מצטרפים למערכת פניות עוד לקוחות שמעוניינים לנהל את הפניות מלקוחותיהם בצורה חכמה – גם אתם מוזמנים לייעל את העסק שלכם ולשדרג את חווית השירות בהשקעה מינימלית.
"ההוכחה לכך שלא התקציב מונע את שיפור השירות בארגון שלך, היא העובדה הפשוטה שחיוך אינו עולה דבר."
- לא ידוע